Η Amazon βρίσκεται στη διαδικασία δοκιμής ενός εργαλείου δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης (AI) για τους πωλητές, το οποίο έχει σχεδιαστεί για τη δημιουργία περιεχομένου για τις λίστες προϊόντων, ένα βήμα που σηματοδοτεί μια σημαντική ενσωμάτωση των μεγάλων γλωσσικών μοντέλων (LLM) στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Περιγραφές προϊόντων με τεχνητή νοημοσύνη
Το νέο εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης της Amazon, το οποίο αποκάλυψε αρχικά το The Information, επιτρέπει στους πωλητές να δημιουργούν τίτλους, λεπτομερείς περιγραφές και βασικά χαρακτηριστικά για τα προϊόντα τους.
Εισάγοντας απλώς σχετικές λέξεις-κλειδιά που απεικονίζουν το προϊόν τους, οι πωλητές μπορούν να λάβουν πιθανούς τίτλους και λεπτομέρειες καταχώρισης από την ΤΝ. Το εργαλείο βρίσκεται προς το παρόν σε φάση δοκιμών με μια περιορισμένη ομάδα πωλητών.
Ένας εκπρόσωπος της Amazon επιβεβαίωσε τον πειραματισμό με την τεχνολογία AI για να βοηθήσει τους πωλητές στην ανάπτυξη ελκυστικών λεπτομερειών προϊόντων που ευθυγραμμίζονται με τις προτιμήσεις των πελατών. Η εκτεταμένη βάση δεδομένων της Amazon με πληροφορίες χρηστών και πελατών την τοποθετεί με μοναδικό τρόπο στη δημιουργία ενός γεννητικού εργαλείου τεχνητής νοημοσύνης προσαρμοσμένου στις προσδοκίες των καταναλωτών.
Η συμμόρφωση με τις κατευθυντήριες γραμμές είναι απαραίτητη
Ενώ το εργαλείο προσφέρει τη δυνατότητα να διευκολύνει το βάρος της συγγραφής κειμένων, η Amazon τονίζει ότι δεν σκοπεύει να αντικαταστήσει πλήρως την ανθρώπινη επίβλεψη και επεξεργασία.
Οι κατευθυντήριες γραμμές της εταιρείας για τις περιγραφές προϊόντων είναι αυστηρές, απαιτώντας όλες οι λεπτομέρειες να υποβάλλονται σε διαδικασία αναθεώρησης για να διασφαλιστεί η τήρηση των προτύπων της Amazon. Οι κανονισμοί καλύπτουν διάφορες πτυχές, συμπεριλαμβανομένης της συμμόρφωσης με τους κατάλληλους οδηγούς στυλ, της αποφυγής ορισμένων τύπων κώδικα και της απαγόρευσης προσβλητικού περιεχομένου.
Οι πωλητές αναμένεται να παρέχουν ακριβείς περιγραφές προϊόντων, να αποφεύγουν την επανάληψη υφιστάμενων σελίδων προϊόντων και να ακολουθούν συγκεκριμένες οδηγίες σχετικά με τις παραλλαγές, τα στυλ καταχώρισης και τους περιορισμούς χαρακτήρων για τους τίτλους.
Οι κανόνες ρυθμίζουν επίσης αυστηρά το περιεχόμενο που επιτρέπεται στους τίτλους, τις περιγραφές, τα σημεία αναφοράς και τις εικόνες, προστατεύοντάς τα από ακατάλληλο περιεχόμενο, προσωπικά στοιχεία επικοινωνίας, υλικό μάρκετινγκ ή πληροφορίες που μπορεί να είναι ευαίσθητες ως προς το χρόνο.
Μέσω της εφαρμογής αυτών των κατευθυντήριων γραμμών, η Amazon επιδιώκει να εγγυηθεί μια ομοιόμορφη και διαφανή αγοραστική εμπειρία για τους πελάτες. Ταυτόχρονα, ελέγχει το περιεχόμενο που παράγεται από την AI, διατηρώντας την ακρίβεια και την ακεραιότητα στις λίστες προϊόντων.
Διαβάστε επίσης – 10 λόγοι για τους οποίους ο εργοδότης σου θέλει το καλό σου