Το LinkedIn είναι μια από τις κορυφαίες πλατφόρμες για επιχειρηματίες, και όχι μόνο, η οποία τους επιτρέπει να συνδεθούν με πιθανούς επενδυτές, να προωθήσουν τη δουλειά τους και να αναπτύξουν την επιχείρησή τους.
Με περισσότερους από 700 εκατομμύρια χρήστες, το LinkedIn έχει γίνει ένα από τα πιο πολύτιμα εργαλεία για τους επιχειρηματίες που επιθυμούν να δικτυωθούν και να αναπτύξουν την επιχείρησή τους.
Σε αυτό το άρθρο, θα συζητήσουμε πώς οι επιχειρηματίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το LinkedIn για να πετύχουν τους στόχους τους καθώς και γιατί είναι μία από τις καλύτερες διαθέσιμες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά
Linkedin – Σύνδεση με επενδυτές
Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα του LinkedIn είναι η δυνατότητα σύνδεσης με πιθανούς επενδυτές. Η πλατφόρμα αυτή παρέχει στους επιχειρηματίες τη δυνατότητα να απευθύνονται σε επενδυτές και να προβάλλουν την επιχείρησή τους με επαγγελματικό τρόπο. Για να αξιοποιήσουν στο έπακρο αυτή την ευκαιρία, οι επιχειρηματίες μπορούν να ακολουθήσουν τις παρακάτω συμβουλές:
Συμπλήρωσε το προφίλ σου
Το προφίλ σου στο LinkedIn θα πρέπει να είναι επαγγελματικό και ενημερωμένο. Φρόντισε να συμπεριλάβεις τον τρέχοντα τίτλο εργασίας σου, την εμπειρία σου και τυχόν σχετικές δεξιότητες ή επιτεύγματα. Αυτό θα δώσει στους επενδυτές μια καλή ιδέα για το ποιος είσαι και τι μπορείς να τους προσφέρεις.
Συνδέσου με επενδυτές
Βρες και συνδέσου με πιθανούς επενδυτές στον κλάδο σου, και όχι μόνο. Μπορείς να αναζητήσεις επενδυτές με βάση τον τίτλο εργασίας ή το όνομα της εταιρείας τους και να επικοινωνήσεις μαζί τους μέσω chat ή email.
Γίνε μέλος σε ομάδες του LinkedIn
Γίνε μέλος σε ομάδες που είναι σχετικές με τον κλάδο σου και άρχισε να συμμετέχεις σε συζητήσεις. Αυτό θα σε βοηθήσει να δικτυωθείς με άλλους επιχειρηματίες και επενδυτές και να αυξήσεις την προβολή σου στην πλατφόρμα.
Μοιράσου σχετικό περιεχόμενο
Μοιράσου τακτικά σχετικό περιεχόμενο στο feed σου στο LinkedIn. Αυτό θα μπορούσε να είναι άρθρα, αναρτήσεις σε ιστοσελίδες ή ενημερώσεις σχετικά με την εταιρεία σου και την πορεία της.
Πως θα στείλεις μήνυμα σε έναν επενδυτή στο Linkedin;
Η αποστολή ενός μηνύματος σε έναν επενδυτή στο LinkedIn μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσεις μία σημαντική γνωριμία και να προωθήσεις την επιχείρησή σου.
Για να στείλεις ένα μήνυμα στο LinkedIn, ξεκινήσε βρίσκοντας το προφίλ του επενδυτή. Μόλις εντοπίσεις το προφίλ του, κάνε κλικ στο κουμπί “Message” (Μήνυμα). Στο πλαίσιο του μηνύματος, γράψε ένα σαφή και περιεκτικό τίτλο θέματος, που να τραβάει την προσοχή του επενδυτή.
Στο κύριο μέρος του μηνύματος, συστήσου και εξήγησε τον λόγο για τον οποίο επικοινωνείς. Φρόντισε να τονίσεις τα θετικά στοιχεία της επιχείρησής σου και γιατί πιστεύεθς ότι ο επενδυτής θα ενδιαφερόταν να ακούσει περισσότερα.
Στα θετικά στοιχεία μπορείς να συμπεριλάβεις:
- Το πόσο καινοτόμα είναι η ιδέα
- Τα έσοδα της επιχείρησης
- Το θετικό feedback που έχεις λάβει έως τώρα
Κράτησε το μήνυμα σύντομο και περιεκτικό. Μη ξεχάσεις, επίσης, να συμπεριλάβεις τα στοιχεία επικοινωνίας σου, όπως:
- το ηλεκτρονικό σου ταχυδρομείο
- τον αριθμό του κινητού σου
σε περίπτωση που ο επενδυτής θελήσει να δώσει συνέχεια στην πρώτη αυτή επικοινωνία.
Πριν στείλεις το μήνυμα, διαβάστε το για να βεβαιωθείς ότι δεν περιέχει λάθη και ότι αντιπροσωπεύει όσο καλύτερα γίνεται εσένα και την επιχείρησή σου.
Στην περίπτωση που θες να μάθεις περισσότερα σχετικά με τους επενδυτές αλλά και τους τρόπους που μπορείς να τους προσεγγίσεις, διάβασε εδώ.
Προώθηση της εργασίας και της εταιρείας σου στο Linkedin
Το LinkedIn είναι επίσης ένα πολύτιμο εργαλείο για την προώθηση της εργασίας και της εταιρείας σου. Η πλατφόρμα παρέχει στους επιχειρηματίες τη δυνατότητα να προσεγγίσουν ένα μεγάλο και αφοσιωμένο κοινό. Για να προωθήσεις την εργασία αλλά και την εταιρεία σου, μπορείς να ακολουθήσεις τις παρακάτω συμβουλές:
Δημιούργησε μια εταιρική σελίδα
Εάν είσαι ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης, τότε μπορείς να δημιουργήσεις μια εταιρική σελίδα στο LinkedIn. Αυτό θα σε βοηθήσει να προωθήσεις την εταιρεία σου και να προσεγγίσεις ένα ευρύτερο κοινό.
Αξιοποιήστε τους εργαζόμενους της εταιρείας σου
Ενθάρρυνε τους εργαζόμενους σου να μοιράζονται ενημερώσεις της εταιρείας και αγγελίες θέσεων εργασίας στους προσωπικούς τους λογαριασμούς στο LinkedIn. Αυτό θα σε βοηθήσει να προσεγγίσεις ένα ευρύτερο κοινό και να αυξήσεις την προβολή της εταιρείας σου.
Ασχολήσου με τους followers σου
Δημιούργησε engagement με τους followers σου απαντώντας σε σχόλια και μηνύματα. Αυτό θα σε βοηθήσει να χτίσεις κάποιες αρχικές γνωριμίες και να αυξήσεις τη δέσμευση του κοινού σου.
Linkedin – Πλεονεκτήματα Πλατφόρμας
Το LinkedIn είναι μία από τις καλύτερες πλατφόρμες για επιχειρηματίες, επειδή προσφέρει πολλά βασικά πλεονεκτήματα, όπως:
Πλεονέκτημα #1 – Επαγγελματική δικτύωση
Το LinkedIn παρέχει στους επιχειρηματίες την ευκαιρία να δικτυωθούν με πιθανούς επενδυτές, συνεργάτες και πελάτες. Αυτό μπορεί να σε βοηθήσει να αναπτύξεις την επιχείρησή σου και να επιτύχετε τους στόχους σου.
Πλεονέκτημα #2 – Στοχευμένο κοινό
Το LinkedIn διαθέτει ένα ιδιαίτερα αφοσιωμένο και επαγγελματικό κοινό, γεγονός που το καθιστά την ιδανική πλατφόρμα για την προώθηση της εργασίας και της εταιρείας σου.
Πλεονέκτημα #3 – Αυξημένη προβολή
Με την τακτική κοινοποίηση περιεχομένου και την αλληλεπίδραση με τους followers σου, μπορείς να αυξήσεις την προβολή σου στο LinkedIn και να προσεγγίσεις ένα ευρύτερο κοινό.
Συμπερασματικά
το LinkedIn είναι μια ισχυρή πλατφόρμα για επιχειρηματίες που επιθυμούν να συνδεθούν με επενδυτές, να προωθήσουν τη δουλειά και την εταιρεία τους και να αναπτύξουν την επιχείρησή τους.
Με το μεγάλο και αφοσιωμένο κοινό του, τη στοχευμένη προσέγγιση και τις ευκαιρίες επαγγελματικής δικτύωσης, το LinkedIn είναι μία από τις καλύτερες διαθέσιμες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά.
Ακολουθώντας τις συμβουλές που περιγράφονται σε αυτό το άρθρο και αξιοποιώντας στο έπακρο τα χαρακτηριστικά του, οι επιχειρηματίες μπορούν να χτίσουν το brand τους, να προσεγγίσουν το target audience τους και να πετύχουν τους επιχειρηματικούς τους στόχους.
Διάβασε επίσης – SEO: Τι είναι και πως μπορεί να βοηθήσει μία επιχείρηση;