Το TikTok εισήλθε επίσημα στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ΗΠΑ, όπως αποκαλύφθηκε σε πρόσφατη ανακοίνωση της μητρικής της εταιρείας ByteDance. Η κίνηση αυτή αποσκοπεί στην αξιοποίηση της τεράστιας δημοτικότητας της εφαρμογής.
Η πλατφόρμα σκοπεύει να φέρει επανάσταση στις ηλεκτρονικές αγορές ενσωματώνοντας πολυάριθμες λειτουργίες στην κύρια εφαρμογή της, αντλώντας έμπνευση από τις επιτυχίες ασιατικών κολοσσών του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως η Shein και η Temu της PDD Holdings.
Οι χρήστες, που αριθμούν πάνω από 150 εκατομμύρια στις ΗΠΑ, θα συναντήσουν σύντομα βίντεο και ζωντανές εκπομπές που συνοδεύονται από άμεσους συνδέσμους αγοράς. Αυτό αποτελεί μέρος της στρατηγικής του TikTok να παρέχει στους δημιουργούς, τις μάρκες και τους πωλητές του εργαλεία που μετατρέπουν το περιεχόμενο σε ευκαιρίες αγορών.
Μεταξύ των νέων εκκινήσεων είναι μια καρτέλα “κατάστημα”, η οποία επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προβάλλουν τις προσφορές τους, ενώ το TikTok διευκολύνει τις διαδικασίες logistics και πληρωμής.
Επιπλέον, το TikTok έχει συγχωνεύσει τις λειτουργίες αγορών του με διάφορα συστήματα τρίτων, συμπεριλαμβανομένων των Shopify, Salesforce και Zendesk.
Η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου του TikTok, η οποία βρισκόταν ήδη υπό ανάπτυξη στις ΗΠΑ από τον Νοέμβριο, έχει ήδη εισαχθεί σε χώρες όπως η Ταϊλάνδη, το Βιετνάμ, η Μαλαισία, οι Φιλιππίνες, η Σιγκαπούρη και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Διαβάστε επίσης – Η SpaceX εκτοξεύει 21 νέους δορυφόρους Starlink με πύραυλο Falcon 9