Organic Traffic – Τι είναι και γιατί έχει σημασία;

Το organic traffic ή αλλιώς οργανική επισκεψιμότητα αναφέρεται στον αριθμό των επισκεπτών που έρχονται σε έναν ιστότοπο μέσω μη αμειβόμενων αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης.

Με άλλα λόγια, είναι η επισκεψιμότητα που λαμβάνει ένας ιστότοπος με φυσικό τρόπο, χωρίς καμία πληρωμένη διαφήμιση ή προώθηση.

Το organic traffic (οργανική επισκεψιμότητα) είναι απαραίτητο για κάθε ιδιοκτήτη ιστότοπου αλλά και e-commerce καταστήματος που θέλει να αυξήσει την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό του και να αυξήσει την ορατότητά του στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERPs).

Τι είναι το Organic Traffic;

Το organic traffic είναι η επισκεψιμότητα που έρχεται σε έναν ιστότοπο μέσω των σελίδων αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERPs) χωρίς καμία πληρωμένη διαφήμιση ή προώθηση.

Όταν ένας χρήστης αναζητά μια λέξη-κλειδί (keyword) ή μια φράση (keyphrase) σε μια μηχανή αναζήτησης όπως η Google, ο αλγόριθμος της μηχανής αναζήτησης χρησιμοποιεί διάφορους παράγοντες κατάταξης για να καθορίσει ποιοι ιστότοποι θα πρέπει να εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Οι ιστότοποι που εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης για μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί ή φράση λέγεται ότι έχουν υψηλή οργανική κατάταξη.

Όσο περισσότερο organic traffic λαμβάνει ένας ιστότοπος, τόσο υψηλότερη είναι η κατάταξή του στα αποτελέσματα αναζήτησης και τόσο πιο ορατός γίνεται στους δυνητικούς πελάτες.

Γιατί είναι σημαντικό το Organic Traffic;

Το organic traffic είναι απαραίτητο για κάθε ιδιοκτήτη ιστότοπου ή ψηφιακό έμπορο που θέλει να αυξήσει την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό του και να αυξήσει την ορατότητά του στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERPs).

Η οργανική επισκεψιμότητα είναι δωρεάν και βιώσιμη, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να συνεχίσει να οδηγεί την επισκεψιμότητα σε έναν ιστότοπο με την πάροδο του χρόνου, χωρίς καμία πρόσθετη επένδυση σε διαφήμιση ή προώθηση.

Το organic traffic είναι επίσης εξαιρετικά στοχευμένο, πράγμα που σημαίνει ότι οι χρήστες που έρχονται σε έναν ιστότοπο μέσω οργανικής αναζήτησης είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για το περιεχόμενο ή τα προϊόντα του, καθιστώντας τους πιο πιθανό να μετατραπούν σε πελάτες που πληρώνουν.

Πώς να αυξήσετε το organic traffic;

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για την αύξηση του organic traffic σε έναν ιστότοπο. Ορισμένες από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους περιλαμβάνουν:

Έρευνα λέξεων-κλειδιών: Η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι η διαδικασία εντοπισμού των λέξεων-κλειδιών και των φράσεων που χρησιμοποιούν οι δυνητικοί πελάτες για να αναζητήσουν προϊόντα ή υπηρεσίες σε μια συγκεκριμένη βιομηχανία ή θέση. Βελτιστοποιώντας το περιεχόμενο ενός ιστότοπου για αυτές τις λέξεις-κλειδιά, οι ιδιοκτήτες ιστότοπων μπορούν να αυξήσουν την οργανική τους κατάταξη και να οδηγήσουν περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό τους.

Βελτιστοποίηση εντός της σελίδας: Η βελτιστοποίηση on-page αναφέρεται στη διαδικασία βελτιστοποίησης του περιεχομένου και της δομής ενός ιστότοπου για τις μηχανές αναζήτησης. Αυτό περιλαμβάνει τη βελτιστοποίηση των τίτλων, των μεταπεριγραφών, των ετικετών επικεφαλίδων και άλλων στοιχείων της σελίδας, ώστε να γίνουν πιο ελκυστικά για τις μηχανές αναζήτησης.

Βελτιστοποίηση εκτός σελίδας: Η βελτιστοποίηση εκτός σελίδας αναφέρεται στη διαδικασία δημιουργίας υψηλής ποιότητας backlinks προς έναν ιστότοπο από άλλους έγκυρους ιστότοπους. Τα backlinks αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες κατάταξης στους αλγόριθμους των μηχανών αναζήτησης και μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την οργανική κατάταξη ενός ιστότοπου.

Μάρκετινγκ περιεχομένου: Το μάρκετινγκ περιεχομένου (content marketing) περιλαμβάνει τη δημιουργία υψηλής ποιότητας, πολύτιμου περιεχομένου που εμπλέκει τους χρήστες και οδηγεί την επισκεψιμότητα σε έναν ιστότοπο. Δημοσιεύοντας αναρτήσεις σε ιστολόγια, infographics, βίντεο και άλλους τύπους περιεχομένου, οι ιδιοκτήτες ιστοτόπων μπορούν να προσελκύσουν νέους χρήστες και να δημιουργήσουν ένα πιστό κοινό.

Εν κατακλείδι

Το organic traffic είναι σημαντικό για κάθε ιστοσελίδα. Εστιάζοντας στην έρευνα λέξεων-κλειδιών, στη βελτιστοποίηση εντός και εκτός σελίδας και στο μάρκετινγκ περιεχομένου, οι ιδιοκτήτες ιστότοπων μπορούν να αυξήσουν την οργανική τους κατάταξη, να οδηγήσουν περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό τους και να βελτιώσουν την ορατότητά τους στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERPs).

Με τις σωστές στρατηγικές και τακτικές, η οργανική επισκεψιμότητα μπορεί να γίνει μια αξιόπιστη και βιώσιμη πηγή επισκεψιμότητας και εσόδων για κάθε ιδιοκτήτη ιστοσελίδας.

Διάβασε επίσης – SEO: Τι είναι και πως μπορεί να βοηθήσει μία επιχείρηση;

Ακολούθησε μας στο Facebook, Instagram και Twitter

More from author

Απάντηση

Related posts

Latest posts

10 κατηγορίες e-commerce και πως θα τις αξιοποιήσετε

Το e-commerce (ηλεκτρονικό εμπόριο) έχει φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο ψωνίζουμε, προσφέροντας ένα τεράστιο φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών που καλύπτουν σχεδόν κάθε...

Πως μπορείτε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του προϊστάμενου σας

Η εμπιστοσύνη είναι θεμελιώδης πτυχή κάθε επαγγελματικής σχέσης, ειδικά αυτής που έχετε με το προϊστάμενο σας. Το να κερδίζετε την εμπιστοσύνη των προϊσταμένων σας...

Πόσο εύκολο είναι να πείσεις έναν επενδυτή;

Το να πείσετε έναν επενδυτή να χρηματοδοτήσει την επιχείρησή σας ή το έργο σας είναι μια δύσκολη αλλά ουσιαστική πτυχή της επιχειρηματικότητας. Η διαδικασία...

Want to stay up to date with the latest news?

We would love to hear from you! Please fill in your details and we will stay in touch. It's that simple!

Αρέσει σε %d bloggers: