Η Google παρουσίασε μια νέα λειτουργία που αποσκοπεί στην υποστήριξη των διαφημιζόμενων μέσω της τεχνητής νοημοσύνης: δημιουργική καθοδήγηση στις διαφημίσεις Google Ads για διαφημίσεις βίντεο.
Περιλαμβάνεται στις ενότητες Recommendations και Video Analytics του Google Ads, αυτό το εργαλείο με βάση την τεχνητή νοημοσύνη παρέχει συμβουλές στους διαφημιζόμενους για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των διαφημίσεων βίντεο.
Σχετικά με τη δημιουργική καθοδήγηση στις διαφημίσεις Google Ads:
- Η λειτουργία συγκρίνει τις διαφημίσεις βίντεο με βάση τις καθιερωμένες βέλτιστες δημιουργικές πρακτικές της Google.
- Οι διαφημιζόμενοι λαμβάνουν ειδοποιήσεις εάν στις διαφημίσεις τους λείπουν βασικά στοιχεία και τους προσφέρονται βήματα για τη βελτιστοποίηση των διαφημίσεών τους.
- Εξετάζει στοιχεία όπως η παρουσία ενός λογότυπου της μάρκας στα πρώτα πέντε δευτερόλεπτα, η συμπερίληψη φωνής και προσαρμόζει τις συστάσεις για το μήκος του βίντεο με βάση τους στόχους μάρκετινγκ.
Οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτό το εργαλείο μεταβαίνοντας στο τμήμα “Assets” και στη συνέχεια στο τμήμα “Videos” στο ταμπλό του Google Ads. Κάτω από την καρτέλα “Analytics”, οι διαφημιζόμενοι θα βρουν ανατροφοδότηση σχετικά με τα δημιουργικά στοιχεία που μπορεί να λείπουν από τις διαφημίσεις τους, μαζί με προτάσεις βελτίωσης.
Βασικά στοιχεία βίντεο που αξιολογήθηκαν:
- Προβολή του λογότυπου της μάρκας.
- Βέλτιστη διάρκεια βίντεο.
- Ποιότητα του voiceover.
- Η αναλογία διαστάσεων του βίντεο.
Τα δεδομένα της Google δείχνουν ότι οι διαφημίσεις βίντεο με voiceover τείνουν να εμφανίζουν καλύτερα ποσοστά μετατροπής από εκείνες χωρίς. Επιπλέον, η Google σχεδιάζει να διευρύνει τον αριθμό των χαρακτηριστικών που εξετάζει η τεχνητή νοημοσύνη της, ώστε να παρέχει πιο ολοκληρωμένη ανατροφοδότηση στους εμπόρους.
Ωστόσο, οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να σημειώσουν ότι, ενώ οι συμβουλές της ΤΝ βασίζονται σε δεδομένα του παρελθόντος και καθιερωμένες βέλτιστες πρακτικές, ενδέχεται να μην ανταποκρίνονται πάντα στη μοναδική ταυτότητα και τους στόχους μιας μάρκας.
Ο ρόλος του AI στις διαφημιστικές καμπάνιες βίντεο
Πέρα από την τελειοποίηση του περιεχομένου με AI, οι διαφημιστικές καμπάνιες βίντεο με AI έχουν ήδη δείξει επιτυχία για μάρκες, συμπεριλαμβανομένης της eBay, ενισχύοντας τα ποσοστά μετατροπής και ελαχιστοποιώντας τα έξοδα διαφήμισης. Η αξιοποίηση της AI για τη διαφήμιση μπορεί να φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι μάρκες βελτιώνουν το δημιουργικό τους περιεχόμενο, αξιολογούν τις στρατηγικές διαφήμισης και λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις, οδηγώντας ενδεχομένως σε σημαντική αύξηση της απόδοσης των επενδύσεων.
Διαβάστε επίσης – Διαχείριση προσωπικού: 10 κοινές προκλήσεις