Η άνοδος των chatbots τεχνητής νοημοσύνης όπως το ChatGPT της OpenAI έχει οδηγήσει σε σημαντικές αλλαγές στην τεχνολογία και σε συναφείς τομείς. Η Microsoft ηγείται επί του παρόντος με σημαντικές επενδύσεις στο ChatGPT και στο chatbot της Bing.
Ωστόσο, η Google κάνει επίσης στρατηγικές κινήσεις για να αποκτήσει προβάδισμα σε αυτόν τον άκρως ανταγωνιστικό χώρο με την Bard. Λίγο πριν από το Google I/O 2023, μια νέα έκθεση μοιράζεται εμπιστευτικές πληροφορίες σχετικά με τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας για το Google Search, τα οποία περιλαμβάνουν μια μετασχηματισμένη λίστα αποτελεσμάτων αναζήτησης με αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, περιεχόμενο βίντεο μικρής διάρκειας και ελκυστικές συνομιλίες με βάση την Τεχνητή Νοημοσύνη.
Η Wall Street Journal αναφέρει ότι η Google είναι έτοιμη να απομακρυνθεί από την παραδοσιακή λίστα αποτελεσμάτων αναζήτησης στο διαδίκτυο, όπως σύνδεσμοι, εικόνες, People also ask, Related searches κ.λπ. και να προτιμήσει μια πιο “οπτική, snackable, προσωπική και ανθρώπινη” προσέγγιση.
Τα νέα χαρακτηριστικά AI, συμπεριλαμβανομένου ενός προγράμματος συνομιλιακής AI με την κωδική ονομασία “Magi”, αναμένεται να ανακοινωθούν στο Google I/O την επόμενη Τετάρτη, όπως αναφέρει η Journal. Οι New York Times αποκάλυψαν για πρώτη φορά το μυστικό όνομα του προγράμματος τον Απρίλιο και η Journal αναφέρει ότι η εταιρεία κάλεσε μια “μεγάλη ομάδα εργαζομένων” να δοκιμάσει τα χαρακτηριστικά του Magi πριν από το I/O.
Ένας εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε στην Journal ότι η αναζήτηση ήταν πάντα ένας “ταχέως εξελισσόμενος τομέας” και αυτές οι νέες προσθήκες ευθυγραμμίζονται με τους μακροπρόθεσμους στόχους τους για την ενσωμάτωση περισσότερης τεχνητής νοημοσύνης και οπτικών στοιχείων, όπως μικρά βίντεο, στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Τα έγγραφα που είδε η Journal δείχνουν ότι η Google σχεδιάζει να εφαρμόσει τουλάχιστον ορισμένες από αυτές τις αλλαγές στην Αναζήτηση φέτος, αλλά δεν δόθηκε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Το περιεχόμενο που θα εμφανίζεται μέσα στα αποτελέσματα αναζήτησης δεν θα περιορίζεται στις υπηρεσίες της Google, όπως το YouTube, και θα μπορούσε να περιλαμβάνει ακόμη και μια ατελείωτη ροή βίντεο του TikTok.
Η πτυχή της συνομιλιακής τεχνητής νοημοσύνης του Google Search έχει ως στόχο να παρακινήσει τους χρήστες να κάνουν περισσότερες ερωτήσεις παρακολούθησης. Ο στόχος είναι να ενισχυθούν τα αποτελέσματα αναζήτησης με την ικανότητα να βρίσκουν απαντήσεις σε ερωτήσεις που δεν μπορούν να δώσουν τα παραδοσιακά αποτελέσματα αναζήτησης. Ένα ανώνυμο στέλεχος της Google στο εσωτερικό έγγραφο αποτύπωσε την ουσία αυτής της αλλαγής: “Περισσότερο από τις απαντήσεις, θα σας βοηθήσουμε όταν δεν υπάρχει σωστή απάντηση”.