Το BuzzFeed αποφάσισε να κλείσει το BuzzFeed News λόγω της αδυναμίας του να παράγει κέρδη, όπως αποκαλύφθηκε σε υπόμνημα του CEO Jonah Peretti προς τους εργαζόμενους την Πέμπτη. Ο ψηφιακός εκδότης θα απολύσει το 15% του εργατικού δυναμικού του, περίπου 180 άτομα, σε όλο το BuzzFeed News και σε άλλα τμήματα.
Στο εξής, το BuzzFeed θα επικεντρώσει τις προσπάθειές του για ειδήσεις σε έναν μόνο κερδοφόρο ειδησεογραφικό οργανισμό, τη HuffPost, την οποία αγόρασε από τη Verizon το 2020, όπως αναφέρεται στο υπόμνημα του Peretti. Η κύρια ιστοσελίδα της εταιρείας BuzzFeed.com θα συνεχίσει να λειτουργεί.
Στο υπόμνημά του, ο Peretti εξήγησε ότι ενώ οι απολύσεις επηρεάζουν σχεδόν κάθε τμήμα, η εταιρεία δεν μπορεί πλέον να υποστηρίξει το BuzzFeed News ως ανεξάρτητη οντότητα. Το BuzzFeed News ξεκίνησε αρχικά το 2011 υπό τον τότε αρχισυντάκτη Ben Smith. Ο Peretti παραδέχτηκε ότι το πάθος του για το έργο και την αποστολή του BuzzFeed News τον οδήγησε να επενδύσει υπερβολικά στο τμήμα, με αποτέλεσμα να αργήσει να συνειδητοποιήσει ότι οι μεγάλες πλατφόρμες δεν θα παρείχαν την απαραίτητη διανομή ή οικονομική υποστήριξη για τη διατήρηση της υψηλής ποιότητας, κοινωνικά εστιασμένης δημοσιογραφίας.
Ο Peretti υπογράμμισε ότι η HuffPost είναι ένα κερδοφόρο εμπορικό σήμα με ένα ιδιαίτερα αφοσιωμένο και πιστό κοινό, το οποίο εξαρτάται λιγότερο από τις κοινωνικές πλατφόρμες σε σύγκριση με το BuzzFeed News. Καθώς το BuzzFeed News κλείνει, ο υπεύθυνος εσόδων Edgar Hernandez και ο COO Christian Baesler θα αποχωρήσουν από την εταιρεία. Η πρόεδρος του BuzzFeed, Marcela Martin, θα αναλάβει αμέσως όλες τις λειτουργίες εσόδων.
Διαβάστε επίσης – AGI: Τι είναι η Γενική Τεχνητή Νοημοσύνη;