Από το 2012, τα Chromebooks βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της παροχής προσιτών και αποδοτικών λύσεων πληροφορικής. Ο οικονομικός τους χαρακτήρας έχει κάνει την τεχνολογία πιο προσιτή στο ευρύ κοινό και τα έχει εδραιώσει ως την κορυφαία επιλογή για τα εκπαιδευτικά ιδρύματα παγκοσμίως που αναζητούν οικονομικές επιλογές πληροφορικής.
Ωστόσο, η φήμη αυτών των συσκευών έχει πρόσφατα τεθεί υπό έλεγχο λόγω των ημερομηνιών λήξης των συσκευών. Αυτό έχει δημιουργήσει σημαντικές προκλήσεις για τα σχολεία, οδηγώντας σε αυξανόμενες ανησυχίες σχετικά με τα ηλεκτρονικά απόβλητα. Σε απάντηση αυτών των προκλήσεων και της αρνητικής προσοχής που προκάλεσε, η Google προχώρησε σε ένα προληπτικό βήμα: επεκτείνει την υποστήριξη για όλα τα μοντέλα Chromebook.
Όλα τα υπάρχοντα μοντέλα Chromebook θα επωφεληθούν τώρα από επιπλέον δύο χρόνια υποστήριξης. Η πρωτοβουλία αυτή υπογραμμίζει την αφοσίωση της Google στην παροχή μιας παρατεταμένης, ασφαλούς και αξιόπιστης εμπειρίας χρήσης για όλους τους λάτρεις των Chromebook.
Επιπλέον, η Google ανέβασε τον πήχη υποσχόμενη την εκπληκτική προσφορά 10 ετών αυτόματων ενημερώσεων για κάθε νέα συσκευή Chromebook. Αυτό μεταφράζεται σε μια ολόκληρη δεκαετία αδιάλειπτων ενημερώσεων τόσο για τα τελευταία μοντέλα Chromebook στην αγορά όσο και για εκείνα που δεν έχουν ακόμη παρουσιαστεί. Από το 2024, τα Chromebook που παράγονται από το 2021 και μετά θα διαθέτουν αυτή τη δεκαετή διασφάλιση ενημέρωσης από την ημερομηνία κατασκευής τους.
Η κίνηση αυτή της Google είναι αναμφισβήτητα σημαντική και ενισχύει την πρόταση αξίας του ChromeOS και των Chromebook τόσο για τους σημερινούς όσο και για τους μελλοντικούς χρήστες. Προσφέροντας δύο επιπλέον χρόνια υποστήριξης σε όλα τα μοντέλα και μια αξιέπαινη 10ετή διασφάλιση ενημέρωσης για τις νέες μονάδες, η Google επαναπροσδιορίζει τις προσδοκίες στον τομέα των προσωπικών υπολογιστών. Η εξέλιξη αυτή είναι βέβαιο ότι θα τύχει καλής υποδοχής από όλους τους χρήστες Chromebook, είτε πρόκειται για φοιτητές, εκπαιδευτικούς, επαγγελματίες ή καθημερινούς χρήστες.
Διαβάστε επίσης – White-Label E-commerce: Τι είναι και ποια πλεονεκτήματα έχει