Η Ubisoft, η εταιρεία ανάπτυξης παιχνιδιών που βρίσκεται πίσω από δημοφιλείς τίτλους όπως το Assassin’s Creed και το Far Cry, αποκάλυψε ότι χρησιμοποιεί ένα εργαλείο με τεχνητή νοημοσύνη που ονομάζεται “Ghostwriter” για τη δημιουργία διαλόγων για non-playable χαρακτήρες (NPCs) σε ορισμένα από τα παιχνίδια της.
Το εργαλείο δημιουργεί τα πρώτα προσχέδια διαλόγου των NPC, επιτρέποντας στους σεναριογράφους να έχουν περισσότερο χρόνο για να επικεντρωθούν στη γενική αφήγηση.
Η διαδικασία ξεκινά με τους σεναριογράφους να δημιουργούν έναν χαρακτήρα και τον τύπο αλληλεπίδρασης ή έκφρασης που θέλουν να δημιουργήσουν, με το Ghostwriter να δημιουργεί στη συνέχεια παραλλαγές που μπορούν να επεξεργαστούν και να βελτιωθούν.
Το εργαλείο χρησιμοποιεί σύγκριση ανά ζεύγη για την αξιολόγηση και τη βελτίωση των παραλλαγών, με τους σεναριογράφους να επιλέγουν την προτιμώμενη επιλογή τους για να διδάξουν το εργαλείο.
Ορισμένοι προγραμματιστές παιχνιδιών έχουν ζητήσει περισσότερες επενδύσεις σε ανθρώπινους σεναριογράφους, αλλά η Ubisoft λέει ότι το εργαλείο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τους σεναριογράφους για τη δημιουργία περισσότερων παραλλαγών για σύντομες γραμμές που δίνονται σε NPCs.
Διάβασε επίσης – Πως θα δημιουργήσεις ένα Pitch Deck σε 5 βήματα