Την Παρασκευή, ο επικεφαλής του WhatsApp διέψευσε ένα άρθρο των Financial Times που υποστήριζε ότι η πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων, που ανήκει στην Meta Platforms (META.O), εξέταζε το ενδεχόμενο να ενσωματώσει διαφημίσεις για να αυξήσει τα έσοδά της.
Παρά το γεγονός ότι θεωρήθηκε ως ένας πιθανός τομέας ανάπτυξης από αρκετούς αναλυτές, ειδικά μετά την εξαγορά της εφαρμογής από τη Meta έναντι 19 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2014 (η μεγαλύτερη συμφωνία της μέχρι σήμερα), η πλατφόρμα παρέμεινε σε μεγάλο βαθμό χωρίς διαφημίσεις.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα των FT, εσωτερικές ομάδες της Meta σκέφτονταν να εμφανίζουν διαφημίσεις μέσα στις λίστες συνομιλιών του WhatsApp. Ωστόσο, δεν είχαν ληφθεί οριστικές αποφάσεις.
Επιπλέον, το άρθρο ανέφερε ότι η Meta εξέταζε το ενδεχόμενο να εισαγάγει ένα συνδρομητικό τέλος για τους χρήστες που προτιμούν μια εμπειρία χωρίς διαφημίσεις στην εφαρμογή, με βάση πηγές που γνωρίζουν αυτές τις διαβουλεύσεις.
Η Visible Alpha, μια εταιρεία οικονομικών δεδομένων, αναφέρει ότι το WhatsApp διαθέτει πάνω από 2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως. Ωστόσο, ένα σημαντικό μέρος των εσόδων του προέρχεται από την επιχειρηματική πλατφόρμα του, που απευθύνεται σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, η οποία έχει μηνιαία βάση χρηστών περίπου 200 εκατομμυρίων.