Το Spotify έγινε η πρώτη streaming πλατφόρμα που ξεπερνά τους 200 εκατομμύρια συνδρομητές. Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσίευσε η εταιρεία για το τελευταίο τρίμηνο του 2022, είχε 205 εκατομμύρια συνδρομητές επί πληρωμή στο τέλος του έτους.
Την ίδια ώρα, οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες της εφαρμογής έφτασαν τους 489 εκατομμύρια, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που χρησιμοποιούν τη συνδρομή με τις διαφημίσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο τέλος του τρίτου τριμήνου του περασμένου έτους το Spotify μετρούσε 195 εκατομμύρια premium συνδρομητές και 456 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες.
Σε αυτό το σημείο πρέπει να πούμε ότι η εταιρεία επεκτάθηκε σε podcast και ηχητικά βιβλία, με αποτέλεσμα να επιβαρυνθεί με επιπλέον κόστος. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να καταγράψει απώλειες ύψους 270 εκατομμυρίων ευρώ το προηγούμενο έτος. Μάλιστα, την προηγούμενη εβδομάδα η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα μειώσει το εργατικό δυναμικό της κατά 6%, ποσοστό που αντιστοιχεί σε περίπου 600 άτομα.
Τέλος, τα συνολικά έσοδα για το 2022 έφτασαν τα 3,2 δισεκατομμύρια ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 18% σε ετήσια βάση. Από αυτά, τα 2,7 δισ. προήλθαν από premium συνδρομητές.
Διάβασε επίσης – SEO: Τι είναι και πως μπορεί να βοηθήσει μία επιχείρηση;