Η Meta, η μητρική εταιρεία του Facebook, επέλεξε να περιορίσει τις πολιτικές εκστρατείες και τους διαφημιζόμενους από ρυθμιζόμενους τομείς από τη χρήση των διαφημιστικών προϊόντων γεννητικής τεχνητής νοημοσύνης που εισήγαγε πρόσφατα. Η απόφαση αυτή, η οποία ανακοινώθηκε από εκπρόσωπο της εταιρείας, αποσκοπεί στην αποτροπή της πιθανής κατάχρησης των εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης που θα μπορούσαν να ενισχύσουν τη διάδοση της παραπληροφόρησης, ιδίως σε ευαίσθητους τομείς όπως οι εκλογές.
Η εταιρεία δημοσιοποίησε αυτή την πολιτική μέσω ενημερώσεων στο κέντρο βοήθειας μετά την αρχική αναφορά. Οι διαφημιστικές κατευθυντήριες γραμμές της Meta απαγορεύουν ήδη τις διαφημίσεις που περιέχουν πληροφορίες οι οποίες έχουν διαψευστεί από το δίκτυο των συνεργατών της για τον έλεγχο των γεγονότων. Ωστόσο, αυτές οι κατευθυντήριες γραμμές δεν είχαν προηγουμένως ασχοληθεί ειδικά με τη χρήση περιεχομένου που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη.
Η ειδοποίηση που προστέθηκε στο κέντρο βοήθειας εξηγεί ότι, ενώ η Meta διερευνά τα εργαλεία δημιουργίας τεχνητής νοημοσύνης στο πλαίσιο του Διαχειριστή διαφημίσεων, αποκλείει τους διαφημιζόμενους που σχετίζονται με τη στέγαση, την απασχόληση, την πίστωση, τα κοινωνικά ζητήματα, τις εκλογές, την πολιτική, την υγεία, τα φαρμακευτικά προϊόντα και τις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες από τη χρήση αυτών των χαρακτηριστικών τεχνητής νοημοσύνης. Η κίνηση αυτή αντικατοπτρίζει την προσεκτική προσέγγιση της Meta απέναντι στην εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης σε τομείς που έχουν σημαντική ρυθμιστική εποπτεία και ηθικά ζητήματα.