Lafarge Beton: Πράσινο φως για την εξαγορά της Λαρσινός ΑΕ

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού έχει δώσει το πράσινο φως για την εξαγορά της Λαρσινός από την Lafarge. Σύμφωνα με μια ανακοίνωση της Επιτροπής Ανταγωνισμού κατά τη διάρκεια μιας ολομέλειας, αποφασίστηκε ομόφωνα η έγκριση της συγκέντρωσης που αφορά στην απόκτηση του αποκλειστικού ελέγχου από την εταιρεία LAFARGE ΒΕΤΟΝ Α.Β.Ε.Ε. (θυγατρική της ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ και μέλος του Ομίλου HOLCIM) επί της εταιρείας ΛΑΡΣΙΝΟΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε, σύμφωνα με την έννοια του άρθρου 5 παρ. 2 (β) του ν. 3959/2011.

Στην ανακοίνωση αναφέρονται ακόμη τα εξής:

«Η LAFARGE ΒΕΤΟΝ Α.Β.Ε.Ε. δραστηριοποιείται στον κλάδο των αδρανών υλικών, διαθέτοντας έξι ασβεστολιθικά λατομεία που καλύπτουν την ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα. Περαιτέρω, δραστηριοποιείται στον κλάδο παραγωγής έτοιμου σκυροδέματος, διαθέτοντας δίκτυο 26 μονάδων έτοιμου σκυροδέματος στην ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα. Η ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ δραστηριοποιείται στον κλάδο των αδρανών και βιομηχανικών υλικών, διαθέτοντας ένα ασβεστολιθικό λατομείο και στον κλάδο παραγωγής τσιμέντου διαθέτοντας δύο μονάδες παραγωγής τσιμέντου στον Βόλο και το Μηλάκι Εύβοιας, καθώς και έξι κέντρα διανομής τσιμέντου πανελλαδικά. Η ΛΑΡΣΙΝΟΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε. δραστηριοποιείται στον κλάδο των αδρανών υλικών διαθέτοντας τέσσερα λατομεία καθώς και στον κλάδο παραγωγής έτοιμου σκυροδέματος, διαθέτοντας δίκτυο 17 μονάδων έτοιμου σκυροδέματος.

Οι συνθήκες ανταγωνισμού δεν θα μεταβληθούν ως αποτέλεσμα της υπό κρίση συναλλαγής ούτε σε οριζόντιο, ούτε σε κάθετο επίπεδο και η εξετασθείσα συγκέντρωση δεν αναμένεται να επιφέρει αλλαγές στη δομή των σχετικών αγορών και κατά συνέπεια δεν θα επηρεάσει το επίπεδο ανταγωνισμού ή θα οδηγήσει σε περιορισμό του σε αυτές.

Βάσει των ανωτέρω, η Επιτροπή Ανταγωνισμού ομόφωνα ενέκρινε κατ’ άρθρο 8 παρ. 3 του ν. 3959/2011, την γνωστοποιηθείσα συγκέντρωση, δεδομένου ότι, παρ’ ότι εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της παραγράφου 1 του άρθρου 6 ν. 3959/2011, δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες, ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού στις επιμέρους αγορές στις οποίες αφορά».

Διαβάστε επίσης – Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: 5 χρήσιμες στρατηγικές

Ακολούθησε μας στο Facebook, Instagram και Twitter

More from author

Απάντηση

Related posts

Latest posts

10 κατηγορίες e-commerce και πως θα τις αξιοποιήσετε

Το e-commerce (ηλεκτρονικό εμπόριο) έχει φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο ψωνίζουμε, προσφέροντας ένα τεράστιο φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών που καλύπτουν σχεδόν κάθε...

Πως μπορείτε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του προϊστάμενου σας

Η εμπιστοσύνη είναι θεμελιώδης πτυχή κάθε επαγγελματικής σχέσης, ειδικά αυτής που έχετε με το προϊστάμενο σας. Το να κερδίζετε την εμπιστοσύνη των προϊσταμένων σας...

Πόσο εύκολο είναι να πείσεις έναν επενδυτή;

Το να πείσετε έναν επενδυτή να χρηματοδοτήσει την επιχείρησή σας ή το έργο σας είναι μια δύσκολη αλλά ουσιαστική πτυχή της επιχειρηματικότητας. Η διαδικασία...

Want to stay up to date with the latest news?

We would love to hear from you! Please fill in your details and we will stay in touch. It's that simple!

Αρέσει σε %d bloggers: