Την Τρίτη, ο πάροχος εταιρικού λογισμικού Salesforce παρουσίασε ένα χαρακτηριστικό δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης, το οποίο είναι πλέον προσβάσιμο σε όλη τη γκάμα εφαρμογών του, από τα άμεσα μηνύματα του Slack έως το εργαλείο απεικόνισης δεδομένων, Tableau. Οι πελάτες μπορούν να προσαρμόσουν αυτό το χαρακτηριστικό ώστε να ταιριάζει στις συγκεκριμένες απαιτήσεις τους.
Με την ονομασία “Einstein Copilot”, το εργαλείο αυτό προσφέρει μια σειρά δυνατοτήτων, όπως η σύνοψη συνομιλιών βίντεο, η δημιουργία εξατομικευμένων απαντήσεων σε ερωτήματα πελατών και η παραγωγή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για διαφημιστικές εκστρατείες. Η ανακοίνωση έγινε στο πλαίσιο της προετοιμασίας του συνεδρίου Dreamforce της Salesforce αυτή την εβδομάδα.
Η ιδέα πίσω από τους AI copilots είναι να λειτουργούν ως ψηφιακοί βοηθοί που μπορούν να χειριστούν εργασίες όπως ο καθορισμός υπενθυμίσεων, η οργάνωση συναντήσεων και η παραγωγή περιεχομένου. Αξιοποιώντας την τεχνολογία Generative Pre-trained Transformer (GPT), αυτά τα AI copilots μπορούν να κατανοούν και να παράγουν ανθρώπινη γλώσσα για να απαντούν σε ερωτήματα και να παράγουν περιεχόμενο που ζητείται από τον χρήστη.
Η Salesforce υπογραμμίζει ότι το Einstein Copilot είναι εξοπλισμένο για να αντλεί τόσο από τα δεδομένα πελατών όσο και από τα εταιρικά δεδομένα που είναι αποθηκευμένα στο Data Cloud της για να παρέχει σχετικές απαντήσεις. Οι χρήστες μπορούν να ενσωματώσουν απρόσκοπτα αυτόν τον βοηθό στις ιστοσελίδες τους ή να τον συγχωνεύσουν με εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων όπως το Slack και το WhatsApp από τις πλατφόρμες Meta.
Νωρίτερα τον Μάρτιο, η Salesforce είχε παρουσιάσει το προϊόν Einstein GPT genAI και αργότερα, τον Ιούνιο, ανακοίνωσε τον διπλασιασμό του ταμείου επιχειρηματικών κεφαλαίων της που είναι αφιερωμένο σε startups γεννητικής τεχνητής νοημοσύνης, ανεβάζοντας το συνολικό ποσό στα 500 εκατομμύρια δολάρια.
Με την κίνηση αυτή, η Salesforce προστίθεται σε έναν αυξανόμενο κατάλογο τεχνολογικών κολοσσών, όπως η Microsoft και η Alphabet, που επιθυμούν να αξιοποιήσουν την αυξανόμενη επιρροή της γενεσιουργού AI, ειδικά μετά την τεράστια επιτυχία του ChatGPT της OpenAI πέρυσι.
Διαβάστε επίσης – Εξυπηρέτηση πελατών: 10 τρόποι για να βελτιωθείτε