Η Johnson & Johnson ανακοίνωσε την Πέμπτη την ανανέωση του λογοτύπου της. Απομακρυνόμενη από το εμβληματικό λογότυπο με την υπογραφή της, το οποίο αποτελεί βασικό στοιχείο από το 1887, η εταιρεία εισάγει ένα σύγχρονο σχέδιο. Η αλλαγή αυτή σηματοδοτεί την εκλεπτυσμένη έμφαση που δίνει στα φαρμακευτικά προϊόντα και τις ιατρικές συσκευές.
Ενώ η κλασική γραφή, εμπνευσμένη από την υπογραφή του συνιδρυτή James Wood Johnson, θα συνεχίσει να κοσμεί καταναλωτικά προϊόντα όπως το παιδικό σαμπουάν της Kenvue – μια μάρκα που πρόσφατα ανεξαρτητοποιήθηκε από την J&J, η κύρια οντότητα Johnson & Johnson στρέφει την προσοχή της αποκλειστικά στα φαρμακευτικά προϊόντα και τις ιατρικές συσκευές. Η Vanessa Broadhurst, εκτελεστική αντιπρόεδρος της εταιρείας, παρατήρησε ότι ο ανανεωμένος σχεδιασμός, με μια νέα απόχρωση του κόκκινου, συμβολίζει την εξέλιξη της J&J σε μια εξειδικευμένη εταιρεία υγειονομικής περίθαλψης.
Η J&J είχε προηγουμένως αναφέρει σε ανάρτηση στον ιστότοπο το 2017 ότι το παραδοσιακό λογότυπό της ήταν από τα μακροβιότερα εμβλήματα παγκοσμίως. Ωστόσο, με την έναρξη της ψηφιακής εποχής που χαρακτηρίζεται από τα γραπτά μηνύματα και τα emojis, το παλιό σενάριο άρχισε να φαίνεται ξεπερασμένο. Ειδικότερα, η καλλιγραφική γραφή δεν αποτελεί πλέον τυπικό μέρος πολλών εκπαιδευτικών προγραμμάτων σπουδών, παρατηρεί η σύμβουλος μάρκετινγκ Laura Ries. Ενώ πολλοί μπορεί να αναγνωρίζουν την παλιά υπογραφή, μπορεί να μην την διαβάζουν ή να μην την ερμηνεύουν απαραίτητα. Σύμφωνα με την Ries, η οποία δεν συμμετείχε στον επανασχεδιασμό του λογότυπου, το εκσυγχρονισμένο λογότυπο είναι πιο απλό και κατά συνέπεια πιο ελκυστικό.
Διάβασε επίσης – Bootstrapping: Τι είναι και πώς μπορεί να ωφελήσει μια startup;