Όσο πολύτιμο κι αν είναι το Gmail, η Google προσπαθεί συνεχώς να βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη.
Πρόσφατα, η εταιρεία εισήγαγε ένα σήμα ελέγχου επαλήθευσης, παρόμοιο με το Twitter, στην εφαρμογή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επικύρωση των επιχειρήσεων και άρχισε να πειραματίζεται με εργαλεία που δημιουργούνται από τεχνητή νοημοσύνη για να βοηθούν τους χρήστες στη σύνταξη μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Ωστόσο, μαζί με αυτά τα χρήσιμα χαρακτηριστικά έρχεται και το μειονέκτημα της αυξημένης διαφήμισης στο Gmail.
Ενώ οι διαφημίσεις ήταν πάντα μέρος του Gmail, ορισμένα τμήματα της εφαρμογής παρέμεναν χωρίς διαφημίσεις. Το 9to5Google αναφέρει ότι η Google επεκτείνει τώρα την παρουσία διαφημίσεων μέσα στην εφαρμογή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με κάποιες να εμφανίζονται στο φίλτρο Ενημερώσεις.
Προηγουμένως, αυτή η περιοχή προοριζόταν κυρίως για μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που περιείχαν επιβεβαιώσεις παραγγελιών, λογαριασμούς και παρόμοιο περιεχόμενο.
Το φίλτρο Ενημερώσεις ήταν η μόνη φιλτραρισμένη προβολή που δεν διέθετε διαφημίσεις. Οι διαφημίσεις αποτελούσαν μέρος του Gmail σε επιτραπέζιους υπολογιστές, αλλά τοποθετούνταν κυρίως στην κορυφή των εισερχομένων, με σαφή επισήμανση ως διαφημίσεις.
Πρόσφατα, οι χρήστες κατέφυγαν στο Twitter για να αναφέρουν ότι οι διαφημίσεις άρχισαν να εμφανίζονται βαθύτερα μέσα στα εισερχόμενά τους, διάσπαρτες ανάμεσα στα πραγματικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, προκαλώντας σύγχυση και ενόχληση.
Διαβάστε επίσης – Ο ιαπωνικός τρόπος δημιουργίας μιας επιχείρησης: Τι μπορούμε να μάθουμε