DRILLER: Η πρώτη AI μηχανή αναζήτησης για την ασφάλιση

Η ασφάλιση είναι ένας κλάδος με μεγάλο όγκο εγγράφων που μέχρι στιγμής, βασίζεται στον ανθρώπινο παράγοντα για την κατανόηση, την αξιολόγηση και την αξιοποίηση των πληροφοριών που περιέχουν. Σήμερα, μόνο το 2% αυτών των πληροφοριών είναι διαθέσιμο σε δομημένη μορφή που μπορεί να αξιοποιηθεί από τα συστήματα μιας ασφαλιστικής εταιρείας. Οι τελευταίες εξελίξεις στο πεδίο της τεχνητής νοημοσύνης, όπως το GPT και άλλα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) επιτρέπουν πλέον την κατανόηση και επεξεργασία τεράστιου όγκου πληροφοριών πολύ γρήγορα, υποστηρίζοντας τους διαχειριστές αποζημιώσεων, παρέχοντας πρωτοφανείς γνώσεις, αποτελεσματικότητα και δυνατότητα ακριβέστερων προβλέψεων, οδηγώντας σε πολύ καλύτερες αποφάσεις.

Τα τελευταία τρία χρόνια, η DGTAL αναπτύσσει λύσεις τεχνητής νοημοσύνης που αφορούν τον κλάδο των ασφαλίσεων. Συνδυάζοντας τις πρόσφατες εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης με ιδιόκτητα μοντέλα που εστιάζουν στις ασφαλιστικές διαδικασίες, το λογισμικό της DGTAL μπορεί να διαβάζει και να κατανοεί την ασφαλιστική ορολογία, όπως ένας άνθρωπος. Με την υποστήριξη της μηχανικής μάθησης (machine learning), το λογισμικό της εταιρείας έχει εκπαιδευτεί με εκατομμύρια έγγραφα, δημιουργώντας την πρώτη εννοιολογική βάση δεδομένων (semantic database) στον κλάδο της ασφάλισης, η οποία αποτελεί τη βάση για το DRILLER, τη μηχανή αναζήτησης της DGTAL. Έτσι, ο υπολογιστής πια μπορεί να «σκέφτεται» και να αναζητά έννοιες και όχι μόνο λέξεις.

Ο Arndt GossmannCEO της DGTAL, ανέφερε: «Η τεχνητή νοημοσύνη δεν θα αλλάξει την ουσία της ασφάλισης, αλλά θα αλλάξει δραστικά το μοντέλο λειτουργίας του ασφαλιστικού οικοσυστήματος. Η τεχνολογία πια πληροί τις προϋποθέσεις για να επανεξετάσουμε τη διαχείριση των ζημιών, μέσω  γλωσσικών μοντέλων με στόχο καλύτερα analytics, σωστότερες προβλέψεις και αυτοματοποίηση διαδικασιών».

Ο Dr. Florian HerzogCTO της DGTAL πρόσθεσε: «Η ασφάλιση αφορά σε μεγάλο βαθμό την επεξεργασία πληροφοριών και εγγράφων. Σήμερα, το DRILLER μπορεί να φτιάξει μια περίληψη μιας δικαστικής απόφαση 50 σελίδων σε ελάχιστα λεπτά, να αξιολογήσει τη φύση και τη σοβαρότητα μιας ζημιάς, να την ιεραρχήσει και να την προωθήσει στον πιο έμπειρο χειριστή, προτείνοντας παράλληλα και ενδεδειγμένο ποσό αποζημίωσης. Πιστεύω ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να γίνει ένας ανεκτίμητος προσωπικός βοηθός σε όλες τις λειτουργίες της ασφάλισης».

Διάβασε επίσης – Airbnb – Πως 3 φίλοι άλλαξαν για πάντα τον χώρο της βραχυχρόνιας μίσθωσης

Ακολούθησε μας στο Facebook, Instagram και Twitter

More from author

Απάντηση

Related posts

Latest posts

10 κατηγορίες e-commerce και πως θα τις αξιοποιήσετε

Το e-commerce (ηλεκτρονικό εμπόριο) έχει φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο ψωνίζουμε, προσφέροντας ένα τεράστιο φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών που καλύπτουν σχεδόν κάθε...

Πως μπορείτε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του προϊστάμενου σας

Η εμπιστοσύνη είναι θεμελιώδης πτυχή κάθε επαγγελματικής σχέσης, ειδικά αυτής που έχετε με το προϊστάμενο σας. Το να κερδίζετε την εμπιστοσύνη των προϊσταμένων σας...

Πόσο εύκολο είναι να πείσεις έναν επενδυτή;

Το να πείσετε έναν επενδυτή να χρηματοδοτήσει την επιχείρησή σας ή το έργο σας είναι μια δύσκολη αλλά ουσιαστική πτυχή της επιχειρηματικότητας. Η διαδικασία...

Want to stay up to date with the latest news?

We would love to hear from you! Please fill in your details and we will stay in touch. It's that simple!

Αρέσει σε %d bloggers: