Σύμφωνα με πρόσφατες αναφορές, η μηχανή αναζήτησης της Microsoft, Bing, κερδίζει έδαφος έναντι της Google στην αγορά μηχανών αναζήτησης.
Η Microsoft ανακοίνωσε ότι μετά τη νέα προεπισκόπηση του Bing, ξεπέρασε τα 100 εκατομμύρια καθημερινά ενεργούς χρήστες και ότι το ένα τρίτο των χρηστών της προεπισκόπησης ήταν νέοι στο Bing.
Αυτή η αύξηση του μεριδίου αναζήτησης της Bing θα μπορούσε ενδεχομένως να οδηγήσει σε μεγαλύτερη οργανική επισκεψιμότητα για ιστότοπους από την Bing, γεγονός που αποτελεί καλό νέο για τις μάρκες και τους εκδότες.
Η Similarweb ανέφερε ότι κατά τις τελευταίες επτά ημέρες, η επισκεψιμότητα του Bing.com αυξήθηκε κατά 15,4%, ενώ η επισκεψιμότητα του Google.com μειώθηκε κατά 2,4%.
Τις τελευταίες 28 ημέρες, η επισκεψιμότητα του Bing.com αυξήθηκε κατά 13,6%, ενώ η επισκεψιμότητα του Google.com μειώθηκε κατά 2,8%.
Αν και μέρος αυτής της πρόσφατης επιτυχίας θα μπορούσε να αποδοθεί στην ενσωμάτωση από τη Microsoft λειτουργιών τύπου ChatGPT στη μηχανή αναζήτησης, η Bing σημειώνει μηνιαία αύξηση της επισκεψιμότητας έως και 10% σε ετήσια βάση τα τελευταία χρόνια.
Ωστόσο, παρά τα πρόσφατα κέρδη της Bing, η Google εξακολουθεί να κυριαρχεί στην αγορά μηχανών αναζήτησης με μερίδιο 96,7% της οργανικής κίνησης αναζήτησης σε σύγκριση με το μερίδιο 2,6% της Bing.
Παρ’ όλα αυτά, οποιαδήποτε αύξηση του μεριδίου αγοράς της Bing παρέχει μια αξιοσημείωτη εξέλιξη, καθώς θα μπορούσε να σημαίνει λιγότερη εξάρτηση από την κίνηση της Google στο μέλλον.
Επιπλέον, το ChatGPT έχει επίσης σημειώσει σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας, κατά 21,3% από εβδομάδα σε εβδομάδα.
Διάβασε επίσης – Business Plan: Τι είναι και πως μπορείς να δημιουργήσεις ένα