Ανοίγει η ψηφιακή πλατφόρμα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Ξεκινάει η λειτουργία της ειδικής ψηφιακής εφαρμογής για την ατομική αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ – ΕΒΠ, καθώς υπογράφτηκε σήμερα η σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Η εν λόγω πλατφόρμα, θα αποτελεί τμήμα της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr, και προβλέπει την ηλεκτρονική καταχώριση βιογραφικών στοιχείων των αξιολογούμενων, της προβλεπόμενης έκθεσης αυτοαξιολόγησης, τις αποτιμήσεις του αξιολογητή κατόπιν παρακολούθησης των δύο διδασκαλιών (όπως προβλέπεται από τον νόμο), καθώς και την τελική αξιολογική έκθεση με την ολοκλήρωση του εκάστοτε κύκλου αξιολόγησης.

Επιπλέον, μέσω της ίδιας εφαρμογής, θα παρέχεται στον εκπαιδευτικό η δυνατότητα να υποβάλει ένσταση, σε περίπτωση που διαφωνεί με την οριστική αξιολογική κρίση του αξιολογητή του, καθώς και να ενημερωθεί για την εξέλιξη της ένστασής του, μετά την εξέτασή της από την Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης.

Σύμφωνα με σχετική ενημέρωση του υπουργείου Παιδείας, στην πλατφόρμα θα αρχίσουν να καταχωρίζονται από την ερχόμενη εβδομάδα τα ζεύγη αξιολογητή-αξιολογούμενου από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, προκειμένου να μπορέσουν οι εκπαιδευτικοί και οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης να έχουν πρόσβαση στην εφαρμογή και να αρχίσουν να καταχωρίζουν στοιχεία που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της διαδικασίας, όπως τα βιογραφικά στοιχεία του αξιολογούμενου.

Σε πρώτη φάση, η συγκεκριμένη διαδικασία αφορά στις τέσσερις περιοχές στις οποίες έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής και τοποθέτησης των Συμβούλων (Β. Αιγαίο, Ν. Αιγαίο, Πελοπόννησο και Κρήτη) και ξεκινά από τους νεοδιορισθέντες εκπαιδευτικούς, για τους οποίους η θετική αξιολόγηση αποτελεί προϋπόθεση μονιμοποίησης.

Με την τοποθέτηση των υπολοίπων Συμβούλων Εκπαίδευσης το προσεχές διάστημα, η διαδικασία θα υλοποιηθεί και στις υπόλοιπες περιοχές.

Υπενθυμίζεται ότι η αξιολόγηση εστιάζει σε δύο πεδία:

α) το διδακτικό και παιδαγωγικό έργο του εκπαιδευτικού, που εξειδικεύεται σε

  1. γενική και ειδική διδακτική
  2. παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση της τάξης

και β) την υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια.

Η αξιολόγηση διενεργείται βάσει τετράβαθμης περιγραφικής κλίμακας («εξαιρετικό», «πολύ καλό», «ικανοποιητικό», «μη ικανοποιητικό» έργο).

Διάβασε επίσης – CEO – Τι είναι και ποιες αρμοδιότητες έχει;

Ακολούθησε μας στο Facebook, Instagram και Twitter

More from author

Απάντηση

Related posts

Latest posts

5 επιχειρηματικά προβλήματα που μπορεί να λύσει το ChatGPT

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο τα τελευταία χρόνια, και ένα από τα πιο ευέλικτα εργαλεία που εμφανίστηκαν είναι το ChatGPT. Βασισμένο σε...

5 λιγότερο ανταγωνιστικές αγορές για να ξεκινήσετε

Η επιχειρηματικότητα μπορεί να είναι ένα συναρπαστικό και ικανοποιητικό ταξίδι, αλλά η πλοήγηση σε άκρως ανταγωνιστικές αγορές μπορεί να είναι αποθαρρυντική, ιδίως για τους...

Πώς θα βγάλω χρήματα από το κινητό μου;

Τα κινητά μας τηλέφωνα έχουν γίνει ισχυρά εργαλεία για κάτι περισσότερο από απλή επικοινωνία και ψυχαγωγία. Με μια πληθώρα εφαρμογών, υπηρεσιών και ευκαιριών, μπορείτε...

Want to stay up to date with the latest news?

We would love to hear from you! Please fill in your details and we will stay in touch. It's that simple!

Αρέσει σε %d bloggers: