Το TikTok, με την viral φύση του και την τεράστια βάση νέων χρηστών, έχει γίνει γρήγορα μια πλατφόρμα που αλλάζει το παιχνίδι για επιχειρήσεις και εμπορικά σήματα παγκοσμίως. Πέρα από τα challenges χορού και τα lip-syncs, η εφαρμογή έχει ανοίξει το δρόμο για καινοτόμες στρατηγικές μάρκετινγκ που μπορούν να ενισχύσουν σημαντικά την απόκτηση πελατών. Ακολουθούν τρεις αποτελεσματικοί τρόποι με τους οποίους το TikTok μπορεί να σας βοηθήσει να εξασφαλίσετε νέους πελάτες:
#1 Viral Challenges & Περιεχόμενο που παράγεται από χρήστες (UGC)
Πώς λειτουργεί
Τα brands μπορούν να δημιουργήσουν ή να χρηματοδοτήσουν challenges που ενθαρρύνουν τους χρήστες να συμμετάσχουν φτιάχνοντας τις δικές τους εκδοχές της πρόκλησης (challenge). Αυτό συχνά περιλαμβάνει τη χρήση ενός συγκεκριμένου τραγουδιού ή την εκτέλεση μιας καθορισμένης ρουτίνας.
Πλεονεκτήματα
Όταν οι χρήστες συμμετέχουν σε αυτές τις προκλήσεις, τα βίντεό τους προβάλλονται στους ακολούθους τους, παρέχοντας δωρεάν διαφήμιση και αυξάνοντας την προβολή της μάρκας. Εάν η πρόκληση γίνει viral, μπορεί να οδηγήσει σε τεράστια οργανική εμβέλεια. Επιπλέον, το UGC παρέχει κοινωνική απόδειξη, καθιστώντας τους δυνητικούς πελάτες πιο πρόθυμους να εμπιστευτούν και να εμπλακούν με την επωνυμία σας.
#2 Συνεργασίες με influencers
Πώς λειτουργεί
Η συνεργασία με τους influencers του TikTok μπορεί να βοηθήσει τις μάρκες να αξιοποιήσουν ένα ήδη αφοσιωμένο και πιστό κοινό. Οι influencers δημιουργούν αυθεντικό περιεχόμενο γύρω από το προϊόν ή την υπηρεσία μιας μάρκας, προβάλλοντάς το με σχετικό τρόπο.
Πλεονεκτήματα
Οι εγκρίσεις των επιρροών λειτουργούν ως σήματα εμπιστοσύνης. Οι οπαδοί τους, οι οποίοι συχνά ανατρέχουν σε αυτούς για τάσεις και συστάσεις, είναι πιο πιθανό να μετατραπούν σε δυνητικούς πελάτες. Επιπλέον, οι influencers κατανοούν τις προτιμήσεις του κοινού τους και μπορούν να δημιουργήσουν περιεχόμενο που έχει απήχηση και οδηγεί σε δέσμευση, καθιστώντας πιο πιθανό για τους θεατές να εξερευνήσουν περαιτέρω το εμπορικό σήμα.
Διαφημίσεις TikTok
Πώς λειτουργεί
Το TikTok προσφέρει μια σειρά διαφημιστικών επιλογών, από βίντεο εντός της ροής μέχρι αναλήψεις εμπορικών σημάτων και προκλήσεις με hashtag. Αυτές οι διαφημίσεις μπορούν να είναι στοχευμένες με βάση δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα και συμπεριφορές.
Πλεονεκτήματα
Με τις προηγμένες επιλογές στόχευσης της πλατφόρμας, οι επιχειρήσεις μπορούν να διασφαλίσουν ότι οι διαφημίσεις τους εμφανίζονται σε σχετικό κοινό, αυξάνοντας την πιθανότητα μετατροπής. Ο καθηλωτικός χαρακτήρας των βίντεο του TikTok σε πλήρη οθόνη εξασφαλίζει επίσης την αμέριστη προσοχή των θεατών, οδηγώντας σε καλύτερα ποσοστά δέσμευσης. Επιπλέον, με τον αλγόριθμο της πλατφόρμας, ακόμη και οι διαφημίσεις έχουν τη δυνατότητα να γίνουν viral αν έχουν απήχηση στους χρήστες.
Με λίγα λόγια
Το TikTok έχει αναδιαμορφώσει το τοπίο του μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η έμφαση που δίνει στην αυθεντικότητα, τη δέσμευση της κοινότητας και το οπτικά ελκυστικό περιεχόμενο μικρής διάρκειας το καθιστά μια ισχυρή πλατφόρμα για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν στην προσέλκυση νέων πελατών. Αξιοποιώντας τις προκλήσεις (challenges), τις συνεργασίες με influencers και τις στοχευμένες διαφημίσεις, οι μάρκες μπορούν να δημιουργήσουν ουσιαστικές επαφές με πιθανούς πελάτες, προωθώντας τόσο την ευαισθητοποίηση όσο και τις μετατροπές.
Διαβάστε επίσης – Δωρεάν επικοινωνία για τους συνδρομητές Κινητής Nova που έχουν πληγεί από τα ακραία καιρικά φαινόμενα